• Korkea kantokyky
• Erityisen edullinen nostokorkeus ketjun nostimen sijoittamisen ansiosta nosturipalkkien väliin
• Nosturirata standardiprofiileista
• Sähkökäyttöinen (vaihtoehto)
• Liikkuva ohjaus (vaihtoehto)
ABUS:n kaksipalkkinen nosturi ZHB-I on vastauksemme suurille kuormille laajamittaisessa kuljetuksessa. Lisäksi ZHB-I erottuu pitkistä nosturipalkkipituuksistaan. Nosturi liikkuu suoraan profiiliraidalla. ABUS:n ketjun nostin on myös sijoitettu nosturipalkkien väliin, mikä tarkoittaa lisäetua koukkokorkeudessa.
Tarpeen mukaan nosturi ja sähköinen ketjun nostin voidaan varustaa sähkökäytöllä. Langattoman ohjauksen avulla käyttäjä voi toimia riippumatta ketjun nostimen sijainnista.
Tämä sulkuaita takaa työntekijöiden turvallisuuden lavojen käsittelyssä eri tasojen välillä. Kaiteen jatkuvuus on aina taattu, riippumatta esteen sijainnista.
Viite: SG1-20 2400
Lavapituus (mm): 2000
Lavasyvyys (mm): 1400
Lavakorkeus (mm): 1500
Kattokorkeus (mm): 2050
Kääntyvä pylväskrana on tyyppi nosturi, joka on asennettu kiinteälle pylväälle (sarakkeelle) ja pystyy pyörimään pystyakselin ympäri. Se on nostolaitteena käytettävä laite, jota käytetään pääasiassa teollisuudessa ja varastoissa raskaan kuorman nostamiseen ja siirtämiseen.
Edut:
- Vapaasti pyörivä varsi mahdollistaa kuormien siirtämisen helposti eri suuntiin.
- Kuormakapasiteetti 80 kg:sta 2000 kg:aan.
- Varren pituus 2 m:stä 10 m:iin.
- Vie vähemmän tilaa kuin siltanosturit.
- Voidaan asentaa eri paikkoihin, sekä sisä- että ulkotiloihin.
GRP-suunnitelmat täyttävät korkean mekaanisen vakauden vaatimukset ja ovat myös kestäviä monille kemikaaleille ja korroosiolle. Ne eivät johda sähköä ja ovat helppoja koota. Olemme aina iloisia työskennellessämme erityisprojektien parissa asiakkaillemme. Tässä tehtävänä oli suunnitella erityinen GRP-nostolava ruostumattomasta teräksestä valmistetulla nostoyksiköllä. Tämä kehitettiin ja rakennettiin TC:llä, ja sitä käytetään akkupakettien nostamiseen noin 1 m. Koko nostolava voidaan rullata manuaalisesti käyttökohteeseen.
Teollisuusnosturimme on varustettu nykyaikaisimmilla teknisillä innovaatioilla, jotka on erityisesti kehitetty siltanostureita varten.
Konecranes S-sarja on kestävä uudistus standarditeollisuusnosturistamme, jossa on ennennäkemättömiä ominaisuuksia. Uudelleen suunniteltu rakenne ja seuraavan sukupolven ominaisuudet, kuten offset-köysilukitus, portaattomat nostoliikkeet ja synteettinen köysi, mahdollistavat tarkemman ja tehokkaamman nostamisen sekä täydellisen käsittelyn.
Konecranes CXT-köysivetoiset nosturit ovat optimaalisia lähes kaikille teollisille sovelluksille, joissa kuormat voivat olla jopa 80 tonnia. Saatavilla kaikissa versioissa standardinostureista huipputeknisiin nostoratkaisuihin, muunneltavuus on yksi suurimmista vahvuuksista.
GIS:n hyllytyskone mahdollistaa kuormien eksentrisen nostamisen tilan korkeuden maksimaalisella hyödyntämisellä.
Tehokasta levyjen ja lavojen sisään- ja ulosvarastointia varten.
Nostaminen imuyksikön tai nostotikun avulla
Tilankorkeuden optimaalinen hyödyntäminen
Nostosuunta 360° käännettävissä
Kallistuslaite saatavilla
Sähköisesti/käsin siirrettävissä
Pilarien ja siltojen kantavien rakenteiden muotit näyttelevät keskeistä roolia rakennusteollisuudessa, erityisesti betonisten siltojen ja muiden suurten rakennusten toteuttamisessa. Räätälöityjen ratkaisujen avulla voidaan toteuttaa monimutkaisia arkkitehtonisia suunnitelmia, samalla kun rakenteellinen eheys ja turvallisuus varmistetaan.
Räätälöidyt muottijärjestelmät siltojen pilarille tarjoavat lukuisia etuja rakennusalan ammattilaisille. Ne mahdollistavat paitsi tarkan mukauttamisen kunkin projektin erityisiin vaatimuksiin, myös tehokkaan ja aikaa säästävän rakennusprosessin.
Nämä terässegmenttipylväillä varustetut hammasrattaat ovat viime vuosina saavuttaneet hyvän maineen luotettavana kumppanina rakennusalan ammattilaisille.
Sen tilavat kuormalavat tarjoavat tilaa kahdelle kottikärrylle tai suurille lavoille sekä kiinnitysvaihtoehtoja tilaville rakennusmateriaaleille. Vankkojen teräspylväiden ansiosta jopa 100 metrin korkeuden rakentaminen on helppoa lavalta käsin.
Kuormalavan kääntäminen 90° latauspaikalla mahdollistaa kuljetettavien materiaalien turvallisen purkamisen. Kuormaus maanpäälliseen asemaan tapahtuu rakennusta kohti rinnakkain - tämä säästää tilaa ja on esimerkiksi ahtaissa tiloissa äärimmäisen tärkeää!
Patentoitu yksipyöräinen perävaunu nosturin kuljettamiseen ja automaattiseen purkamiseen/kuormaukseen tarjotaan lisävarusteena.
Kuljetettava materiaali: Materiaali
Pylvässysteemi: GEDA UNI-MAST
Kantavuus (materiaali): 500 kg
Nostokorkeus: 100 m
Nostonopeus: 30 m/min
Sähkönsyöttö: 5.5 kW / 400 V / 50 Hz / 16 A
Lavakoko: 1.4 m x 1.6 m x 1.1 m / 1.8 m
Se on eräänlainen ovi, jossa ovilehti, joka on liitetty konsolien avulla pystysuorien ja vaakasuorien akselien väliin, avautuu lineaarisesti.
Lattialla ei ole kiskoa, mikä tarjoaa ongelmattoman työympäristön trukeille ja vastaaville ajoneuvoille.
Siinä on sopiva infrastruktuuri elektronisten lukitusjärjestelmien asentamista varten.
Ovatyyppi: Lineaarinen avaus (yksi-kaksi siipeä)
Työskentelyjärjestelmä: Vaakasuora ja pystysuora tukirakenne
Siiven leveys: 1000~3000mm
Siiven korkeus: Vastaava suojarakenteen korkeus
Isäntämateriaali: 50*50*2 mm laatuprofiili
Yksipalkkikran EHB-X
• Optimaalinen tilankäyttö korkeuden suhteen nostetun kranin ansiosta
• Erittäin helppo siirtää käsin
• Erittäin matala rakennuskorkeus
• Pienet käynnistysmitat
• Suuret ripustusetäisyydet
• Sähkökäyttöinen siirto (vaihtoehto)
• Siirrettävä ohjaus (vaihtoehto)
Jos EHB:n rakennuskorkeus ei riitä, EHB-X on ratkaisu. Tässä yksipalkkikranissa kiskopalkki kulkee ei alapuolella, vaan kiskojen välissä. Koko kranin korkeus on näin vain yhden profiilin korkeus. Tämä mahdollistaa merkittävästi parannetun nostokorkeuden, joka voi esimerkiksi ylittää korkeita koneita kuljetusalueella.
SG3-tyypin sulkuaita on erityisesti suunniteltu kuormien käsittelyyn nosturin avulla ja/tai erittäin korkeiden kuormien käsittelyyn.
Se toimii saksiperiaatteella: kun etu-aita nousee, taka-aita laskee ja päinvastoin.
Lava-aukko toimii manuaalisesti, mutta sen voi automatisoida mukavuuden lisäämiseksi ja tarpeiden mukaan.
SG3-tyypin aidat ovat APAVEn hyväksymiä ja ne valmistetaan Ranskassa.
AC2M on yhteyshenkilönne verkkosivustollamme https://www.ac2m-sarl.fr/barriere-ecluse-levante-sg3-orleans-loiret.html tai sähköpostitse: ac2m@ac2m-sarl.fr tai puhelimitse +33 (0)2 38 59 97 99.
Viite: SG3
Räikkäwinssi, komponenttien, laitteiden, koneiden jne. nostamiseen, laskemiseen ja kiinnittämiseen; kuormitus 0,5 t -10 t
Räikkäwinssi seinäkiinnityksellä 1659
Räikkäwinssi kiinnitysvarsilla seinäasennusta varten. Itse lukittuva jousikahva, joka pitää kuorman halutussa asennossa. Vetokuormille ja puristuskuormille, kuormitusalue 1,5 - 5 t